L Ä R K Ä N N A M I G

Jag orkar inte gå och lägga mig, så hittade detta på en blogg så får ni lära känna mig lite mer :)

Höger- eller vänsterhänt: Höger ofc
Humör just nu: glad & trött
Favoritgodis: lakisdöskallar & center ♥
Är det nåt du absolut inte äter: Fiskbullar, usch!
Klädd just nu: vit klänning, svarta leggings
Musik just nu: Justin beiber - where are you now
Vad sa du senast: godnatt tror ja
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: jag fatta inte frågan ?
Sommarplaner: åka till grekland och båtluffa med familjen, gå på gothia (!) och ha kul och umgås med mina vänner.
Fisk eller badkruka: fisk såklart!
Saft eller alkohol: Dricker inte , och öl är skitäckligt ;s , så säger saft  
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: soligt !
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: någon social , min mobil och vatten
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska:  natt tror ja
Sparare eller slösare: vissa månader slösar jag bort alla mina pengar, andra inget typ.
Bästa film: Twilight saga - New moon
Tror på liv på andra planeter: Kanske de
Kommer du ihåg din första kärlek: ja, och kommer nog aldrig glömma de, haha !
Älskar du henne/honom fortfarande: nej det gör jag absolut inte
Har du några homosexuella vänner: Nepp
Tror du på mirakel: Man kan ju alltid hoppas på ett bra mirakel :)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, det tror jag!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vad betyder tolerant?
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: beror på vem man är med
Är du kittlig: aah ! om jag är ..
Snarkar du? nej,
Stjärntecken? Ljungfru
Rädd för insekter? Hatar spindlar och sånt äckligt..
Äckligaste insekten: mask ?
Största svaghet: Dåligt självförtroende
Det här är jag bra på: Jag är bra på att finnas för mina vänner när dom behöver mig!
Bästa bok? twilight igen
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
att kunna flyga
Vad vill du jobba som? jag ville bli fotograf, men jag vet inte, skulle vara skitkul och jag älskar att fota, dock har jag ingen jättebra kamera..
Chips, morötter eller godis? godis (a)
Pizza eller hamburgare? pizza!
Skriver du dagbok? när jag var mindre
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag vill ha en percing i naveln, :)
och kanske tatuera något litet vid foten, men vet inte om jag skulle våga!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat skulle jag säga
Gungar du på stolen? haha, i skolan ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ah !
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? inte så
Saltar du på maten? beror på vad det är för mat
Gillar du att sjunga? ja, men jag vet inte om andra uppskattar det haha
Anser du att du är stark? jag har inte speciellt mycket muskler, men jag är stark på ett annat sätt, jag klarar gå igenom svåra situationer, som att förlora en vän tex.
Brukar du sola? inte solarium, men annars om jag är utomlands, så ja :)
Vad gör du om du får hicka? dricker 1000 liter vatten..
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? njaa, vet inte riktigt vad det betyder..

Nu ska jag faktiskt sova, nu är det ju inte julafton längre..
GODNATT


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0