lite wannabe alla andra

Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förut? jag vet faktiskt inte, men bröt armen.. (a)

Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2010? jag brukar inte hålla mina nyårslöften men detta året ska jag göra det!

Fick någon i din närhet barn? nej

Dog någon i din närhet? nej, och tur det, skulle inte klara något sånt.

Vilka länder besökte du? cypern

Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008? vara utan problem

Vilket datum från 2009 kommer du minnas, och varför? 10 juni, lyckligaste dagen i mitt liv-

Vad var ditt största misslyckande? gjorde väl end del

Vems beteende förtjänade att firas? va?

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg? finns några stycken

Vart tog de mesta av dina pengar vägen? kläder

Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2009? over you

Bästa filmer 2009? new moon, helt klart!

Vad önskar du att du hade gjort mer av? vet inte

Vad önskar du att du hade gjort mindre av? träffat falska vänner.

Favorit TV-program? andra avenyn!

Vilken var den bästa boken du läste? no idee

Vad gjorde du på din födelsedag? var i skolan, firade med familjen med restaurang och bio.

Hur skulle du beskriva din stil 2009? ingen aning, vanlig?

Hur höll du dig ifrån att bli galen? ehm?

Vem saknar du? Oliver,

Vem var den bästa nya personen du träffade? träffade många, men emil

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2009: eh, vetinte

Lärde du dig något nytt under 2009? massor

Vad vill du lära dig under 2010? jag vill bli bättre i handboll


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0