Min ängel





Du är så viktig för mig, det finns så mycket bra med dig, du har gjort mig till den jag är idag.
Innan jag träffade dig var jag blyg och vågade inte träffa nya vänner osv.
Men du har gjort mig stark, du har gjort mig till en bättre person, och jag är så glad att du har gjort det.
För jag vet inte vad jag skulle vara utan dig?
Det går inte ens att tänka mig leva utan dig, du är så underbar, vännen.
Det finns ingen bättre än dig.
Även fast det skiljer 2 år mellan oss, så har vi endå inte glidit isär, visst, vi har bråkat ibland, men systrar, dom bråkar, eller hur?
Helt ärligt så är du verkligen som en syster för mig.
Jag bara älskar att umgås med dig, att få våra ryck och bara skrika och skratta är helt underbart!
Och jag vill att du ska veta, att detta jag skriver till dig, kommer rakt från mitt hjärta.
Och vi har haft våra bråk, som har varat längre än andra, men när vi bråkade, dom 3 eller 4 veckorna vi knappt snackade med varann kände jag, även fast jag var så sviken, att jag inte ville förlora dig.
Jag vill aldrig förlora dig, så snälla, försvinn inte från mig.
Jag älskar dig, och du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
För bästa vänner, dom glömmer man bara inte.
Och jag kommer aldrig, aldrig någonsin, glömma dig.


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0