Mitt 2009

Har tyärr inga bilder från januari, februari, mars och april på denna datorn så jag skiter i att lägga in bilder på året, har ju redan gjort de lite om ni kollr i detta inlägget.
Så ska försöka skriva en sammanfattning av året

Kmmer inte ihåg så mycket av januari och februari.
Jag tillbringade mest tid i skolan och tränade mycket och så, var med vänner osv.
Träffade också oliver för första gången, då blev vi inte vänner med en gång, men han började i våran klass i januari-februari.
Började också umgås mycket med sanna och alicia, vilket jag är glad över att jag gjorde, dom gör min dag och dom är helt otroliga!
I mars åkte vi till branäs i 4 dagar tror jag, hade det jättemysigt första dan men andra dagen så ramlade jag och bröt båda armana, fick åka taxi till sjukhuset i över en timme och få gips osv, men fick bara gips på ena armen, fick en skena på den andra, så den månaden tränade jag inte mycket alls, var ute på promenader och så för att försöka hålla igång lite, började umgås mycket med lisa och felicia då också :)
April började jag prata med oliver, vi blev jättebra vänner och berättade allt för varandra, och det ångrade jag inte, för han fick mig att känna mig älskad, men nu har jag inga känslor kvar för honom, eller jo, men inte som vän på de sättet, jag saknar honom, men jag klarar mig.
Jag sov också över hos sarah med emelie och hon, vi var uppe typ hela natten och väckte hennes föräldrar och så, de va himla roligt faktiskt.
Vi hade ju påsklov då också och då umgicks jag med mina vänner o bara levde livet.
I maj åkte jag lisa och felicia till åsa och badade första gången för året, 1 maj va de, de va sjuuuuukt kallt men riktigt roligt, och så blev vi nästan attakerade av en svan som vi va snälla mot och gav bröd ;o
Vi sov över hos lisa den dagen och vi hade riktigt roligt, som alltid!
Kommer inte ihåg så mycket mer som hände i maj, gick i skolan, tränade, de vanliga helt enkelt!
Kommer ihåg att att vi hade någon tråkig städdag och som var ganska onödig också, & kall som satan.
I början av juni hade vi klassens dag på liseberg, sjukt kul, vi gick typ i grupper, eller a, man fick bestämma själv såklart, så jag sanna alicia och några av killarna gick runt och åkte massa och hade skitkul!
Sen dom dagarna innan skolavslutningen gjorde vi typ bara roliga saker i skolan, så de va inte mycke plugg då :)
Hade skolavslutning den 10 juni, slutade tidigt och då gick jag hem där farmor farfar mormor och morfar var, åt tårta och så fick jag lite pengar som jag skulle köpa "glass för till sommaren" haha, på kvällen träffade jag rebecca carro, ingrid, julia och oliver och vi gick på skumdiscot som va på torget.
Först va de lite segt men sen kom svennebanan och då blev de sketkul!
Missa tyvärr skummet men alla sa att de sög så jag brydde mig inte så mycket om de.
Minns iaf att jag var riktigt lycklig då.
Resten av juni spenderades mycket med rebecca carro lisa felicia och oliver, spelade volleyboll, badade, solade.
Helt underbart!
Var också på grillfest hos linda med alla tjejer i klassen, riktigt mysigt var det!
Midsommarafton tillbringade jag i bohuslän med familjen och hampus familj, och våra grannar, riktigt mysigt, dock va de inte riktigt bra väder men kul hade vi iaf!
Var också på matchen Sverige-England tror jag, tror de va junior em, varmt som satan!
I juli gjorde jag mycket som jag gjorde i juni, badade solade...
Jag och lisa gick även runt och flummade på gothia cup, kollade på olivers lag osv.
Var med rebecca och lisa en kväll också, kollade också gothia, och så träffa vi någon christoffer som rebecca va på g med eller så ;)
I juli firade jag och lisa felicia också, vi överraskade henne med godsaker och presenter, riktigt kul va de, vi hade också gjort ett lakan där vi hade skrivit massa!
Träffade hampus och simon några gånger också under gothia veckan..
Vi åkte till fossen, jag pappa och pontus, en camping där farbror har sin husvagn, sov där en natt och de va mycket mysigt!
Gjorde massa mer men om jag ska skriva allt som jag gjorde kommer de inte räcka till!
I Augusti åkte vi till bohuslän och var där i en vecka, familjen och hampus familj hyrde en stuga där, chillade mest, bada, basta, åt glass.
Lisa och felicia kom också upp dit och stannade i 3 dagar, vi spelade minigolf, badade, snackade och hade de bäst helt enkelt!
Dagarna efter vi kom hem från bohuslän åkte vi till cypern och stannade där i två härliga veckor.
Träffade mycket härligt folk och hade de underbart.
När jag kom hem började skolan och allt var som vanligt igen.
Förutom att jag och min bästa vän gled isär, ( inte lisa, vi kommer aldrig glida isär! )
Och enda sen de hände har jag haft ett hål i mitt hjärta.
Vi var på träningsläger i lysekil också, mysigt va de, och myket skratt och träning!
De gillar vi!
Oktober, ja va hände då?
Ingenting speciellt, tränade som vanligt, var i skolan, hade väldigt mycket prov så hann inte med så mycket annat.
November hade vi också mycket prov, men bara i början.
Var på neew moon med felicia och lisa, världens bästa film!
Sen hände de väl inte så mycket mer, var mycket med sanna kommer jag ihåg, har alltid kul med henne! :)
Och tränade..
December har de hännt mycket, eller ah, fått en ny "bästis", han är världens roligaste!
Varit i skolan, tränat, varit med kompisar..
Var på elektronen, som sög, fast niklas hocker var där sög de såklart inte!
Idag är de nyårsafton, och 2010 ska bli världens bästa år.

Gör mig glad? (a)
Postat av: alicia

jag älskar dig

2010-01-01 @ 15:42:19

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0