Nyss sålt gt .. -.-

Världens tråkigaste jobb.. fast man får ju rätt mycket endå, men ska faktiskt sluta i början av januari, orkar inte gå upp halv tio varje söndag.. (a)

Men jag kom nyss in iaf, gick väl helt okej, får se hur mycket jag får, behöver minst 150, för idag blire shopping !
Eller jag ska köpa ett par leggings från tara som det finns i min storlek, och så ska jag köpa lite annat skit, man måste ju köpa upp sina julklapps pengar, orkar inte vänta hur länge som hellst.
Så jag börjar få lite panik, mellandags rean börjar ju idag, och jag har inte hittat min nyårsklänning än (!!)
Och eftersom dom redan har öppnat så är väl allt slut när jag kommer dit, men ska fixa mig om en stund sen vid 12 åker vi ner tror jag, om jag hinner till 12.
Jaja, önska mig lycka till.. Kisses



Bror och syster, 1998 var de, då va ja 3 och lillen bara 1.. haha, älskar dig bruur.

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0