Sammanfattning om året!

- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
ohja, det har jag gjort.

- Höll du några av dina nyårslöften?
hade att jag skulle sluta äta godis, gick ju sådär (a)

- Blev någon av dina vänner förälder i år?
nej

- Dog någon som stod dig nära?
nej

- Vilka länder besökte du?
cypern! 

- Är det något du saknat år 2009 som du vill ha 2010?

ja, en pöjk skulle inte skada! :)

- Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
finns en massa datum.

- Vad var din största framgång 2009?

vet inte riktigt

- Största misstagen?

har inte gjort så mkt misstag tror jag 

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
brytit armen -.-

- Bästa köpet?

det har jag ingen aning om! 

- Vad spenderade du mest pengar på?
mat och godis typ.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?

jadå!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Chris Daughtry - Over you.

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare, har förlårat det dyrbaraste jag hade

- Vad önskar du att du gjort mer?

mer roligare saker

- Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte..

- Blev du kär i år?
ne, eller vet inte om jag ska kalla det kärlek..

- Hur många förhållanden?
inte direkt ngt seriöst iaf.

- Favoritprogram på tv?
andra avenyn!

- Bästa boken du läste i år?
ingen aning

- Största musikaliska upptäckten?

Ingen aning

- Något du önskade dig och fick?
ett kanon år!

- Något du önskade dig men inte fick?

japp

- Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

var med vänner och familjen typ

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja det finns de.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

ganska lik dom flesta andra antar jag

- Vad fick dig att må bra?
mina närmaste

- Vem saknade du?
min bästa vän

- De bästa nya människorna du träffade?
finns många nya, men skulle nog säga oliver.

- Årets sötaste?
alla mina fina vänner.

- Årets största kärlek?
ingen direkt

- Årets besvikelse?
vet inte riktigt.

- Årets bästa?

lisagris <3



vad skulle jag göra utan dig bästis ?

Gör mig glad? (a)
Postat av: lisa

du är något av bland det bästa jag har, glöm inte det!

2009-12-09 @ 15:18:38

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0