Saturday

Hej bloggen! ♥
Hade det sjukt kul igår, gjorde massa saker, bytte bla julklappar, jag fick lösnaglar av felicia, eftersom jag biter på mina så har typ inga (a)
Och två armband av lisafisa! Tack bebesss.
Jag ska snart börja göra iordning mig och så måste jag plugga lite till svenska provet på tisdag, har inte blivit så mycket plugg i veckan så ska plugga lite idag när jag endå har tid, ska inte träffa lisa och felicia förrän vid 3, så jag ska fixa lite saker och sånt innan också..
Vet inte riktigt vad vi ska göra, fuderade på att åka till liseberg, men blir nog lite stressigt eftersom vi ska koll på Luciacupen ikväll vid 6, det ska bli skitkul, alla är typ dr också, ett plus!
Men vi hörs snart, kisses ♥
Armbanden och lösnaglarna jag fick, när jag satte på dom märkte jag att man knappt kan smsa, HJÄLP!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0