alltid ska jag vara sjuk när det händer roliga saker.. ?

Jag känner att jag inte är riktigt frisk än, trött i kroppen och har lite ont i huvudet och så, så jag ska bara ta det lungt idag, på en LÖRDAG, det suger ju!
Men men, och så missar jag säkert matchen imån också, eftersom jag heller itne har tränat på en hel vecka, så om jag blir frisk till måndag ska det tränas, tränar ju ientligen 5 dagar + matcher i handboll, men denna veckan har jag inte tränat ngt ;s
Inte bra, men nu ska jag sluta tjata att jag är sjuk, ingen svininfluensa iaf! Har ju vaccinerat mig så det kan ju inte vara det, plus att jag inte har så hög feber, nu fortsätter jag ju tjata, aja, förlåt (a)
Ska nog städa mitt rum sen också, haha, har inte gjort det på evigheter, så det får jag nog göra senare.
Och förlåt lisa och felicia, att jag inte kan hänga med idag, sjukt tråkigt, men jag måste ju bli frisk till new moon!



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0