Förlåt josefine!

Jag är otroligt trött och har varit det hela dan, och kännde att jag var tvungen att ta det lungt nu.
Känns nästan som jag håller på att bli sjuk igen, och denna helgen skulle de ju hända massa roligt, och om jag blir sjuk missar jag ju det!
Får se om jag kan träna överhuvet taget imån, men jag vill!
Nu ska jag bara vara hemma och ta det lungt, och jag får inte bli sjuk igen! Det är seriöst det värsta som finns!
Och förlåt josefine för jag inte kunde vara med dig mer, :/
OCH JAG MÅSTE TRÄNA SNART, FÅR PANIK ANNARS!




kanske börjar med detta ist för handboll ? .. hmm, skulle inte tro det.
om jag är frisk imån så är det träning, PUNKT SLUT!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

sofia , det gör inget! <3 , vi kan väll träffas nästa vecka istället ? (L) :D

2009-11-20 @ 18:54:40
Postat av: josefine

sofia , det gör inget! <3 , vi kan väll träffas nästa vecka istället ? (L) :D

2009-11-20 @ 18:55:05
URL: http://jjosefinebeijer.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0