Here we go again!

Är på lite bättre humör nu, sorry, men det är för j*vligt i skolan just nu, prov och läxor hit och dit, och hinner inte med att blogga helt enkelt, men idag har jag iaf gjort fredagens engelska läxa och imån har vi matteprov, och det känns ganska bra, sen har vi en svenska deckare som ska vara renskriven på tisdag och jag har knappt kommit halvvägs så det ska jag ägna lite att skriva i helgen, men jag ska också träffa sötaste emma på lördag och sen på söndag ska jag till min kusin som fyller arton! Grattis till henne (L)
Nu sitter jag och lyssnar på spotify, en sjukt bra musiksak eller vad man säger (a)
Och så kollar jag lite bloggar och sitter med msn och facebook, haha

Var med sanna och oscar en stund idag också, var meningen att vi skulle plugga till matteprovet imån, men det blev inte så mycket plugg så vi bara satt och snacka och skratta typ, men jag kan endå matten så det är nice!
Fast mitt fysikprov gick åt pipan.. Omprov.. Igen.. Not good.
& så kommer josefine hem från thailand idag, tror hon skulle komma hem i morse, och jag får inte tag på henne, PANIK!



Du är för bra, vad skulle jag gjort utan dig ?
Jag älskar dig sjukt mycket ska du veta, tilsammans är vi oslagbara, bästa vän <3


Gör mig glad? (a)
Postat av: josefine

bäste vän jag älskar dig sjukt mkt (L) ,

och jag saknar dig massor <3

2009-11-12 @ 09:52:15
URL: http://jjosefinebeijer.blogg.se/
Postat av: emma

på lördag blir det kul :D<3

2009-11-12 @ 21:28:36
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0