Saturday

Hej bloggen!
Nu har jag duschat och ätit, och tränat, träningen var sjukt kul idag, massa spel och sånt! :)
Nu ska jag föna håret, sen sätter jag nog bara upp det i en knut eller ngt sen ska jag träffa bästa vän!
Vi ska ner till kungsmässan en snabbis, sen vet jag inte vad vi ska göra, men vi hörs senare, love.



Bild sen i somras, när lisa och felicia kom till bohuslän för vi har typ en stuga där, lisa hade precis kommit hem från turkiet, det är därför jag ser så blek ut!
Älskar dig otroligt mycket, världens bästa bästa vän är du (L)
Jag ser helt efterbliven ut på bilden dock, men man måste bjuda på sig själv ibland!

Gör mig glad? (a)
Postat av: lisa

helt ok bild! ser inte efterbliven ut eller något, :D

jag älskar dig bästa vän!

du är sjukt bra!

(L)

2009-11-07 @ 20:05:20

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0