SPANSKAPROV IMÅN!

Hej bloggen!
Sorry för den dåliga uppdateringen idag, men har typ inte varit hemma ngt, så har inte hunnit, men ni fick ju massa inlägg igår, right ?!
Kollade bara på träningen igår, eftersom jag fortfarande var lite försyld, men jag har varit i skolan och sånt idag också.
Och vi hade praktiskt prov idag i hemkunskapen, gick skitbra!
Vi skulle typ köra köttfärssoppa, jag tyckte den var skitäcklig men våran lärare tyckte den var go, så då var det ju bra!
Och imorgon är det spanska prov, jag kan det bra, men jag ska nog läsa en liten stund till om jag orkar, får se, eller om jag ska kolla på mammas pojkar, hehe (a)
Men jag slänger upp dagens outfit snart!
Puss



Och såhär kul har jag när jag sitter och kollar på handbollsträning!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0