Är med saknade emma nu! ♥

Träffade emma runt 1 ungefär, så gick vi och åt, och så gick vi på kungsmässan en stund, mysigt! :)
Sen gick vi och hyrde film, twilight blev det, den är sjukt bra, om ni inte har sett den borde ni göra det!
Nu ska vi leta efter batteri till min kamera sen ska vi ut och ta lite bilder i mörkret, och dom bilderna kommer jag ladda upp sen, om det blir några då ;)
Kolla även emmas blogg , www.emmaabg.blogg.se
Skriver senare, pusss ♥



Vi gillar kungsmässan!



Lite suddiga mobilbilder blev det också.. Men det gillar vi endå :DDDDD <3




Älskar dig sötnos ♥



Snygga brudar...

Gör mig glad? (a)
Postat av: Inela

Svar: Javisst kan jag hjälpa dig, dock har jag tre designer att göra innan dig så du hamnar i kö och får vänta en stund :) hoppas det går bra iallafall! Jag kontakter dig när det blir din tur ;)



Eller ifall headern är helt färdig och det bara är att lägga in den så kanske jag kan klämma in det före också (:

2009-10-28 @ 17:44:37
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/
Postat av: eMMA DEN BÄSTA :d:d:d

vi är tuffa (H)



tack för dagen ! loveuuuuuuuu

2009-10-28 @ 20:49:07

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0