Besöksrekord idag, wiiiho!

Sjukt kul, och hoppas att ni stannar och gillar min lilla blogg! :)

Kom nyss hem från sarah, eller för 15 minuter sen ungefär.
Filmen var väl helt okej, det handlade om så många personer, så den var lite kompliserad, men i slutet fattade man, inte direkt den bästa filmen jag sett, men den bra bra iaf!
Ska nog sitta framför datorn en stund till och kolla lite bloggar och fixa lite bilder, men jag bloggar imorgon, känns som om jag säger så i varje inlägg.. " Jag bloggar sen " eller " Bloggar efter det " eller " Bloggar imorgon " , haha. :D
Och snart är lovet slut, men det blir kul att träffa alla igen!
& jag saknar min lilla plutt josefine som är i thailand och göttar sig!
Hon kommer ju inte uppdatera så mycket men kolla iaf in hennes blogg så blir hon glad :)





Vilken bild tycker ni är finast ?
Nr 1 eller nr 2, nummer 2 är oredigerad, och nummer 1 är redigerad på mobilen :)



Älskar min lilla pilleman! (L) 
Pusspåer


Gör mig glad? (a)
Postat av: alaa

jaha haha okej :)

tack för tipset :)

2009-10-29 @ 23:03:06
URL: http://alaahakim.blogg.se/
Postat av: EN SARAH

jag äääär snällll & kommenterar din bloogg ;dd

hahah , söt bild på mig ? :sss

i love you din lilla bloggare , din joooobbbiga lilla bloggare . nej , nu ska jag inte vara taskig ! puuuuuuuuuuuus :D

2009-10-29 @ 23:23:54
Postat av: bea

nummer två är mycket finare :D

2009-10-30 @ 22:47:05
URL: http://galetmycketbea.blogg.se/
Postat av: Anonym

min plutt jag saknar dig :(<3

2009-11-02 @ 10:19:48

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0