Dååligt..

Sorry, men jag har liksom inte hunnit, hehe.
Har tränat, pluggat och sålt gt, ska sätta mig och plugga till engelskaprovet snart också, hatar verkligen prov!
Slänger upp en bild på min mjukisdress, love it!



Värsta wannabee om dom köper likadan som mig liksom ?!
Haha, dom handlar väl inte ens på vanliga affärer ?
Oseriöst för dom som inte fattar, :)
Bloggar om en stund, när jag har något intressant att skriva, puss !
Förresten, den kostade 398 :- och köpt från bik bok!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Hannah

vart har du köpt mjukisdressen?

det vore bra om rutan man kommenterade i inte var svart så att man ser va man skriver :D

2009-10-24 @ 20:10:59
URL: http://hannahvictoria.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0