Godmorgon

Godmorgon bloggen ♥
Idag ska jag bara ta det lungt, plugga lite och kolla på film och bara vara hemma, fast i eftermiddag ska jag träffa min pilleman, det ska bli mys, för hon är sjukt undebar och jag älskar henne från botten av mitt hjärta!
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir säkert sjukt kul som vanligt, blir kanske lite bilder också, det gillar ni va ? :)
Nej, nu ska jag slänga mig i våran sköna soffa och bara chilla och ha höstslov!

Såhär ser min vecka ut :

Måndag, träffa sara phillips
Tisdag, ta det lungt och träffa min pilleman i eftermiddag
Onsdag, träffa en barndomskompis :D
Torsdag, sova hos pilleman
Fredag, vakna med sarah, klippa mig, shoppa med mammi ♥
Lördag, åker till farmor och farfar och träffar troligen min söta kusin Elvira!
Söndag, kommer hem från farmor och farfar, kanske träffa lisa och felicia!


Fullt upp, så jag måste ta det lungt åtminstode en dag :)

Haha, snyggbild om jag får säga det själv... *host*

Bloggar sen, loveya! ♥




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0