Hemma nu, sverige snart!

Nu har jag kommit hem, snart kommer grannarna och vi ska kolla på Sverige-Danmark som jag skrev i inlägget under, men men!
Jag var ju med josefine en stund innan vi åkte till mormor och morfar, vi åkte ner till stan och så köpte jag min älskade jacka, sen åkte vi hem till mig och tog lite bilder till hennes nya header, och lite andra oseriösa men väldigt snygga bilder, haha, slänger upp en iaf, det får ni nöja er med (a)
Nu knackar det på dörren, bloggar kanske senare, puss!



599 :- , love it!



Jag och min plutt! Love you!



Just nu, oredigerad bild, sötnosar!

Gör mig glad? (a)
Postat av: josefine

jag älskar dig plutten <3

kunde du inte ta någon finare bild som inte jag blundade på :D

2009-10-10 @ 22:08:35
URL: http://jjosefinebeijer.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0