*Inlägget raderades*

Godmorgon sötnosar, hur mår ni ?
Jag mår kanon, första sovmorgonen på en hel månad, så himla skönt!

Inlägget raderades ju igår så jag ska bara samanfatta gårdagen..
Skolan som vanligt, och jag gjorde omprov i no och det gick skitbra!
Efter skolan gick jag hem med sanna, vi åt och så fixade vi oss lite och så, sen gick vi och träffade emil och jonathan, sen gick vi hem till sanna igen, vi snackade lite och kollade på film och så, mysigt!
Gick hem runt 8, så kollade jag på idol med familjen och bara tog det lungt, och så blev det en film sen också.
Idag fyller morfar 75 år så vi ska hem till dom en stund i eftermiddag och äta där och så, sen ikväll vet jag inte vad som händer, men jag ska nog träffa josefine en stund innan vi åker iaf!
Ha en kanon lördag sötnosar!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0