Ska träffa lisa snart.

Josefine skulle bort nu, så jag ska träffa lisa snart, hon och felicia ska åka bort över lovet och jag kommer sakna dom massor :(
Så jag ska träffa lisa snart iaf, vi ska ta lite bilder och så ska jag hjälpa henne att packa, haha.
Men nu kommer det lite bilder påmig och josefine från tidigare idag ♥



Vi gick och hyrde en film, den hette Blondie ambition, någon som har sett den ? :)



Älskar min plutt, du betyder vännen ♥



Höstlov, underbart!



Sötnosen!



Idag hade vi dåligt väder, men då är det bara att ha paraplyerna med sig och gå ut med glatt humör, typ ? :)



Suddig bild, men whatever, måste springa och möta lisa nu, hörs sen! ♥


Gör mig glad? (a)
Postat av: josefine

jag älskar dig sjukt mkt min plutt(L.)

och jag kommer sakna dig massoorrr :((((<3333333

2009-10-25 @ 18:53:04
URL: http://jjosefinebeijer.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0