Dålig uppdatering

Känns som om det enda jag skriver på bloggen är hur dåligt jag uppdaterar, haha.
Slutade runt 4, gick hem och tog det lungt och åt och så, träning ikväll också men orkar inte gå på den är fortfarande försyld så stannar hemma och pluggar lite och så ska jag nog ner och köpa en frida tidning och någon god dricka tror jag, kanske ska testa den där Vitamin focus eller vad den nu heter, men nu ska jag göra matteläxan så hörs vi senare ikväll, puss på er!
Nu regnar det också, usch.
Jag och alicia var sjuklingar idag på handbollslektionen så vi tog lite ego pics :)



Snygggingar!
Min dator segar så blir inga mer bilder nu, men vi hörs om en stund!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0