Färgfest hos min pilleman!

Om tio minuter ska jag möta upp josefine sen ska vi till pillemannen som fyllde år för ett tag sen, jag fick ljusblå som färg, är faktiskt ganska ljusblå!
Idag harjag bara varit hemma förutom i morse, glömde ju skriva att vi vann en match och förlora en, eller jag skrev det på förra inläggets rubrik men glömde skriva om det i själva inlägget, haha.
Så vi är iaf i kvartsfinal nu så vi ska spela imån med, så kommer väl uppdatera när jag kommer hem, och jag vet ju inte när eftersom det beror på hur långt vi kommer, men jag lovar att skriva imån iaf!
Men nu måste jag snart sticka, puss på alla sötnosar!

Kvällens outfit, väldigt ljusblåa jeansleggings från gina och en ljusblå skjorta från gina, och ett linne från gina, haha, men det duger!



Facelook


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0