Förlåt för den dåliga uppdateringen!

Hej sötnosar!
Förlåt för den himla dåliga uppdateringen, men det var så att jag trodde att calajsis skulle hjälpa mig med min bloggheader och design men hon hade bara skitit i det eller så hade hon glömt (?)
Så får se vad som händer med bloggen, ska försöka fixa till den lite om inte calajsis vill hjälpa mig.

I alla fall, igår, var det skola som vanligt, sen gick jag lisa och felicia till stan och shoppade lite, köpte ett linne, t-shirt och en snygg långarmad randig tröja, allt från gina tricot, och så hade mammi köpt ett par jeansleggings till mig, tack!
Sen gick jag hem och tog det bara lungt.
Skola idag med, sen till kungsmässan med alicia och sanna en stund, har nu kommit hem och ska nog äta någonting snart, har inte ätit sen 11! 
Slänger upp lite oredigerade bilder från eftermiddagen igår! :)



Jag älskar er sjukt mycket tjejer, ni gör min dag!



Jag älskar dig sötnos (L)



Snygga klänningar, we (L) pallietter!

Vi hörs snart!



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0