Försyld , :/

Hej sötnosar, är försyld idag och vaknade typ två i natt och mådde inte så bra, men nu mår jag mycket bättre och har ingen feber, 37.0 är ju ingen feber, bara väldigt försyld.
Idag ska jag passa min granne och hennes storebror, får väl se vad vi hittar på.
Förlåt för den dåliga uppdateringen igårkväll, jag och josefine skulle ju se hannah montana the movie, men den funkade inte så vi såg en film som heter Monkey trouble, någon som sett den ?
Ja, vi flyttade min dator så jag hade inte internet och när filmen var slut var jag så himla trött så jag kollade på tv en stund sen la jag mig i sängen och somnade med en gång :)
Men vi hörs om en stund, ha en bra dag, take care!

 

Den var rätt rolig faktiskt!  ♥


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0