Hannah montana the movie

Sarah är på träning nu, var ju med sarah och josefine innan, men sarah stack till träningen och josefine äter, så om en stund ska jag och jossssii kolla på hannah montana the movie, har sett den på bio en gång.
Den är riktigt bra, vissa tycker hannah montana är barnslig, men det är den seriöst inte! 
Ni måste se den om ni inte sett den innan.

Jag och sarah var lite ego förut så vi tog lite bilder.. Mer kommer nog ikväll eller så, beror på hur bra jag är med och komma ihåg att andvända kameran (a)



Gud jag ser väääärsta tjock ut i ansiktet, men jag älskar min lilla pilleman! 





Tog typ tusen bilder, men dom tänker jag INTE lägga upp. HAHAHA (L)


Gör mig glad? (a)
Postat av: saraaaah

höhöhöhöhö , snyggga ! och jag ser fan inte nu när jag skriver , det är lite jobbigt ? xdd . det är het svart bakrund & helt svart text ! haha , men skicka bilderna ! älskar dig :)(L)

2009-09-06 @ 12:13:39

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0