Hemma,

Nu har jag kommit hem, köpte en grå kofta från gina tricot, 99 :- på rean, den var snygg och billig!
Kanske slänger in en bild senare, nu ska jag nog äta tror jag, shiiit, idol börjar ju nu!
Sen är det andra avenyn, så jag hinner inte skriva mer idag, men vi see you tomorrow, hihi (a)
Vad hár ni gjort idag förresten ?
Jag har varit i min kära skola som vanligt, det var helt okej, måste säga att alicia och sanna och alla killarna gör verkligen dagen i skolan sjukt mycket roligare!
Pusss

Gör mig glad? (a)
Postat av: Ems♥

GRATTIS gmn! Du har gått vidare i v.blogg nu! Bra jobbat! Finalisterna väljs ut på fredag! Se till att många röstar på dig nu! ♥Krams♥ /ems

2009-09-22 @ 21:20:14
URL: http://bemsen.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0