Hemskt dålig uppdatering, ;o

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men eftersom vi passar våra små kusiner 6 och 8 år i helgen har man inte tillgång till dator så mkt, så fort man bara sätter sig ner för att ta det lungt, sofia sofia! vad ska vi leka nu ?!
Haha, aja, sånt är livet ibland :)
Blev hannah montana igår kväll iaf, var ju lite halvsjuk så jag la mig tidigt också, och idag mår jag mycket bättre.
Skulle ientligen varit ute och sålt gt nu, börjar med det idag -.-
Men dom var försenade så får se hur det blir med det.
Så såklart har jag tid för bloggen då!
Idag ska jag bara ta det lungt så jag inte blir sämre och så jag kan gå till skolan imorgon! :)



Jag niklas och emma, snygg bild, eller hur ?

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0