Ingenting är som förr

Vad har hännt ?
Vi var ju bästa vänner ?
Eller är vi fortfarande det ?
Jag älskar dig så otroligt mycket men vi är så himla olika.
Jag är mer lite av den galna typen medans du är ganska lugn, men det ska ju funka endå, för bästa vänner ska ju klara allt tsm ?
Jag tror vi kan göra det, om vi kämpar, bara för att man är bästa vänner behöver man inte hålla ihop hela tiden, man måste få ha andra kompisar också.
Men utan dig vore jag ingenting, det är du som har fått mig på benen när allt har varit piss, du har alltid fått mig glad.
Jag kan liksom vara mig själv med dig, fast endå inte, men jag tror du förstår vad jag menar, tror du känner samma sak ?
Jag vill komma tillbaka till tiderna som vi hade tsm, vi hade så jävla kul, sommaren 09 var den bästa sommaren i mitt liv.
Jag har kännt dig i fyra år nu, men för kanske 1 år sen blev vi såhär bra vänner som vi är nu.
Det ska väl inte sluta såhär eller ?
Jag älskar dig, och hoppas att du förstår att du är så jävla viktig för mig.


Gör mig glad? (a)
Postat av: linnea

gullig video !

vad har hänt?

är ni inte kompisar? ://

2009-09-17 @ 17:21:15
URL: http://linnneablomstrand.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0