Jag är på g igen... (a)

... Och jag funderar verkligen på en ny header!!

Idag var jag i skolan som vanligt, fick en smäll på mitt smalben idag så jag kan knappt gå, missar nog matchen på torsdag om det inte blir bättre! :/
Men iaf, vi slutade vid 2 för våran svenska lektion var inställd, så gick jag hem och pluggade lite och åt och så, sen träffade jag mamma på bibloteket så fixade vi det sista med so arbetet, imån är det redovisning.. HJÄÄÄLP.
Kom hem för en stund sen, ikväll blir det idol sen andra avenyn.
Vi fick hem klasskorten idag, så den ska jag visa :)
På fredag ska jag träffa klaraälskling som jag inte har varit med sen i början av sommaren, ska bli sjukt kul!
Vi kommer vara hos henne och hon bor vid havet så det blir nog några fina bilder med!
Och jag har suttit och lyssnat på samma låt i nästan 20 minuter tror jag, jag älskar den!



Walking in memphis.

Har ni någon favorit i idol förresten ?
Min favorit är erik grönvall, gabriel åkte ju ut i fredags så nu hejar jag på erik! :)




Visst är han bra ?
Bilder kommer i nästa inlägg!!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0