Ska träffa josefine och sarah snart, :)

Hej gullungar
Hur mår ni ?
Jag mår helt okej, fick tillbaka noprovet idag och det var ju inte direkt vad jag hade hoppats på, men jag får kämpa så nästa gång ska det bli bra!
Jag har gjort lite so efter jag slutade, vi hade typ inga lektioner idag för det är km, så alla lektioner var typ inställda, asgött!
Men jag ska träffa josefine och sarah snart, ska bli mysigt, har inte varit med dom på jättelänge! ;o
Vi ska nog ta lite bilder så det kommer jag lägga upp på bloggen såklart!
Bloggar innan jag sticker ut, så vi hörs om en halvtimme typ ?!
Slänger in lite outfit och facelook - bilder också, bra va ? :)
Puss

Dagens outfit, t-shirt från gina, linne under, också från gina!

Också dagens outfit, mörkblåa jeansleggings från bikbok, skitsköna!





Haha, kolla mitt ansikte, jag är inte fläckig, det är webben!!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0