Träning så väldigt dålig uppdatering

Hej sötnosar!
Hur mår ni ?
Jag mår bra förutom att min svanskota gör sjukt ont! Kan typ inte ens sitta ;o
Men ska åka och kolla vad det är för något nästa vecka tror jag.
Ska träffa lisa och felicia om en stund och vi ska ner till kungs och så ska vi kanske plugga lite, so och hemkunskaps inlämning typ v 40 och har nästan inte gjort ngt, men jaja.
Kommer inte kunna uppdatera så mycket idag, för jag kommer kanske inte vara hemma, men ska försöka att skriva från lisa eller felicia, eller om vi är här, det är ju ännu bättre, hah :)
Men nu ska jag fixa mig sen ringa felicia, puss
Och glöm inte att rösta på mig i veckans blogg!!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0