Vi förlorade semin :'(

Hej sötnosar, sorry för den dåliga uppdateringen idag, men jag lovar att det blir bättre i veckan!
Vi förlorade semifinalen med ett mål, ett mål, helt seriöst, så hiiiimla jämt var det!
Så vi kom 3a eller 4a, helt okej, men det hade varit kul att komma till final, men alla var jätteduktiga, bra spelat tjejer!

Nu sitter jag och pluggar till no provet på torsdag, segt säger jag bara, och så ska jag dricka min goda vitamin dryck, så kanske jag får MVG, hihi, skulle inte tro det, men vi hoppas på G eller iaf VG!
Men nu ska jag ner och hämta min goda dricka ur kylskåpet sen fortsätta plugga.
Hörs om en timme eller något, puss på er!

Gör mig glad? (a)
Postat av: carro ;**

jag måste ocksåbörja plugga nu -.- HATA no :O :(

2009-09-13 @ 19:36:25
URL: http://carolinealmkvist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0