back on track

Hejsunshines! Nu är jag hemma efter några kanondagar med min bästa vän, vi kom hem vid ungefär fyra och har käkat och sånt nu. Längtar redan tillbaka, vi har skrattat sjukt mycket och haft helt sjukt roligt, vi har käkat ute, gått på stan, varit i skagen, tränat, badat och allt möjligt, det är grymt mysigt i danmark, sådär gamla hus och vi har haft bra väder också, lite blåsigt men endå, vi bodde på badhotellet i fredrikshamn och det var jättefint! Blev väldigt försyld bara men whatevveer liksom. Blev ingen shopping faktiskt för det är grymt dyrt där nere.. Så vi drar in till gbg i helgen ist och shoppar där, niceee =)
Sitter och lyssnar på musik nu och ska snart hoppa in i duschen sen kolla bella & tyra show, ska ringa sanna och så sen också. Skola imån då, redovisning.. help me.
Bilder kommer lite senare ikväll när jag fått dom av lisa, glömde min kamera på hotellrummet hela tiden typ, heheh. Men här kommer en bild iaf!



love you!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0