boring



Om dig:
Vad heter du? - Sofia
Hur gammal är du? - 14
Hur lång är du? - 1.64 ungefär
Hur mycket väger du? - runt 45 - 50
Vilken hårfärg har du? - Mörkblont typ
Vilken ögonfärg har du? - Bluuue
Är du nöjd med ditt utseende? -Nja, inte direkt, finns la vissa stunder, haha :)
Vill du ändra något angående ditt utseende? - Jag vill ha längre hår!

Kärlek:
Har du någon pojkvän/flickvän? - Nope
Är du kär? - Ngt sjukt
Har du någon på G? - Jag vet inte riktigt.
Har du strulat? - Japp
Är du olyckligt kär? - vene
Är du oskuld? - Ja

Mat/dryck:
Favorit mat? - faita!
Äckligaste maträtten? - Fiskbullar!
Äter du mycket/ofta? - Godis kanske, hahah
Vilken är din favorit läsk? - cola & fanta
Favorit energidryck? - powerking!
Gillar du sushi? - Aldrig smakat

Känslor/tankar:
Är du lycklig? - Japp det är jag
Har du haft självmordstankar? - Förut, men jag vill inte dö precis.
Har du försökt ta livet av dig? - Nej ;o
Tänker du ofta på döden? - Händer la
Är du avensjuk på något/någon? - Nja.
Tror du på gud? - Nope
Vill du leva eller dö? - Leva såklart?

Vänskap/Kompisar:
Vem är din bästavän? - Lisa björndahl
Varför är hon/han din bästavän? - För att hon är bara bäst
Älskar du hon/han? - Såklart jag gör
Hatar du någon just nu? - Nej
Vem hatar du? -
Har du många vänner? - Ja, så de räcker
Saknar du dina gamla barndomsvänner? - ja, vissa =)

Övrigt:
Hemmakväll eller festa? - Beror på vem man är med
Pojkvän eller kompisar? - Kompisar, dom är viktigast.
Kissie eller Kenza? - Kenza
Facebook eller msn? - Face

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0