favorite

Hej sunshiines! Sarah gick för en halvtimme sen ungefär, tack för en jättebra dag gumman! =)
Om en stund kommer några hit och ska käka och, trevligt, himla synd att shortan var sönder annars hade jag ju haft på mig den nu, men slängde på mig en blå tunika och en skinjacka ist, nice! Blir nog inte jättebra update nu, slänger iaf in ett inlägg ikväll ngn gång! Imån är det påskafton och har faktiskt inga planer för det än, vi får väl se hur det blir. Kisses ♥



Grymt snygg ring från h&m, 50 spänn bara!

Gör mig glad? (a)
Postat av: FlizanLizan

sv: Så lite så tack själv :D

2010-04-02 @ 21:43:47
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: sarah

vi kanske kan göra något en stund ?

men jag ska packa och plugga , men det tar ju inte lång tid =)

2010-04-02 @ 23:22:39
Postat av: Patrickdina

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-08-17 @ 07:05:03
URL: http://patrickdina.blogbow.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0