godmorgon bloggen!

Godmorgon sweetes! Eller jag var vart vaken skitlänge men endå, har sovit grymt gott i min nya säng, låg och smsa aslänge igår så är skittrött nu, thihi (a)
Har precis fixat klart mig och ska snart käka lunch sen vid två ska jag åka och möta emma i gbg, vi ska fika och kolla kläder och så, sen ska vi se alice i underlandet ju också, mysigt! Tar med mig kameran också, (har batteri !!) så bilder blire iaf! =)
Nu lyssnar jag på justin bieber, hans nya skiva är grym! Outfit kommer upp snart också, xoxo ♥

Btw, hörde att det hade snöat i stockholm, haha!



Facelook
Kör på vågit hår idag tror jag!


Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

varför är du så överdrivet fin?! ;o

nnajjjjs blirre :D

2010-04-05 @ 13:20:44
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0