kärlek

Det är helt underbart, kanske, om man har upplevt det på riktigt, jag är så sjukt kär. Har aldrig kännt såhär förut, varje låt, varje ord, allt, får mig att tänka på honom. Jag kan inte sluta tänka, det är helt sjukt, jag har verkligen aldrig varit såhär kär förut, jag saknar honom, hans armar omkring mig, hans läppar intill mina, åh vad jag saknar honom... Jag kan liksom bara ligga och tänka på honom en evighet. Jag älskar dig, det är faktiskt så. Det är bara så.


Mitt hjärta slog

Jag hörde varje slag

Jag vill komma nära dig

Och jag ska göra det en dag




Gör mig glad? (a)
Postat av: sarahpille

är det han du har berättat om ? =D

2010-04-30 @ 15:42:27
Postat av: sofia millesson

Jag har också haft den känslan.

Underbar! hoppas det blir ngt nu då !! <33

2010-04-30 @ 15:48:25
URL: http://sofiahannelee.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0