långfredag!

Hey sötnosar! Snart ska jag träffa sarah, hon kommer hit vid ett så drar vi ner till kungsmässan, de va öppet idag, nice? Yeah =) Måste köpa lite body lotion och så, behöver köpa en ny mobil eftersom min älskling dog idag :'(
Eller den funkar men knapparna dog.. Rätt smart att ta med mobilen in när man ska duscha? Eh, nej, så nu måste jag ha min gamla mobil, den är helt okej men knapparna är sega där med, får nog köpa ngn sån där skitnokia för 300 spänn eller ngt, jag är seriöst helt pank och har verkligen inte råd med en helt ny mobil! Och jag är fläckig i ansiktet för brun utan solen, dagen börja bra? Right.. Ne men nu ska jag platta håret så hörs vi senare, puss


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0