update

Heysötnosar! Drogar sönder låten i inlägget nedanför, så sjukt bra och den får mig tänka.
Har inte gjort ett skit sen jag kom hem, kollat ghost whisper och top model osv, damsugit mitt rum har jag gjort också! (y)
Ikväll ska jag och min söta bror laga mat själva, pizza som alltid blire då! Sen ska vi bara chilla, sätter väl på ngn film och så, riktigt gött med lov nu asså, imån ska jag vara med min pilleman, var längesen jag var med henne! Eftersom alla affärer är stängda imån, tror jag (?) så är vi nog bara hemma, massa bilder kommer de komma iaf.
Vädret suger annars är allt tummen upp! Puss på er ♥




Saknar dig!

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

ååh ja saknar dig med!

vi träffas på lovet ha?=)

2010-04-02 @ 14:36:22
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0