endlessly

Tja bloggen!
Idag har jag baaaaaara degat, kollat på mean girls, lyssnat på musik, pratat i telefon och drogat datan. Har iaf ingen feber längre så imorgon ska jag träffa sarah på dagen sen på kvällen ska jag träffa lisa fisa! Men nu har jag och mamma precis hyrt en film, hehe, de är de man får göra när man är sjuk! Och köpt lite dipp och sånt, ska försöka vara liiite nyttigare så köpte morötter och sånt ist idag, höhö. Men först blir det thaimat, åh jag har längtat efter det i evigheter! Ska bli så jäkla gött! Sitter iaf och kollar lite smått på pip-larssons nu och lyssnar på musik. Men vi hörs lite senare, oki? Bra puss! ♥
Jag och min grymma vän alleballe i januari, älskar dig!

Gör mig glad? (a)
Postat av: lisa

fillan är nog på också, sätt på din mobil wtf xDxD:P

2010-08-07 @ 20:43:17

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0