hur snygga?



När jag rensarde garderoben hittade jag dessa byxorna som jag köpte i cypern 2007 tror jag, dom var skitdyra och jag skulle absolut ha dom, sen hade jag dom en dag. Hahah, stackars pappa..Men sparar dom för dom e skitgoa, kan ju ha dom när man bara går hemma och degar, som idag då. Är klar nu med garderoben och sånt, fick slängt två påsar kläder och ändå är garderoben full, wierd.. Jaja, men nu ser de ju lite bättre ut också, haha. Städa orkar jag faktiskt inte göra. Men nu ska jag hoppa in i dushen sen packa lite tills imorgon! Åker ju till varberg där hampus och hans familj har sin husvagn, om jag mår bättre då, men det gör jag förhoppningsvis! :)
Ska bli jättemysigt, fast pontus stannar bara tills torsdag men jag är kvar tills fredagen. Tror dom har med sig datorn så blir nog nått eller några inlägg men bilderna får ni när jag kommit hem! Sen är det säröcupen i helgen, men vet inte om jag får vara med på de eftersom jag inte tränat pga av att jag vart sjuk.. Jaja, men vi hörs om ett tag. Pussar! ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0