love is on fire

Hej bloggen! Sorry att jag inte bloggade så mycket igår, men jag och pappa stack ner och spelade lite fotboll med pontus och dom och så åkte vi skateboard. Haha, helt sjukt vad svårt det är! Sen bastade vi på kvällen, skitmysigt! Idag ska vi la också ligga och sola och bada, spela fotboll och bara leva livet. Vädret är rätt bra idag också! Imorgon kommer felicia hit också och stannar tills på torsdag, mysigt! Nu ska jag ta på mig bikinin sen leta reda på hampoooo och linus. Hoppas ni har det kanon, vi hörs senare. Bilder och sånt får ni också, men inte nu. Pussar



Nyvaken

Gör mig glad? (a)
Postat av: malin

tack sötnos! :)

2010-08-02 @ 11:12:00
URL: http://malinedvarsson.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0