music



Lifehouse - you and me.

Har precis kollat klart filmen, eller vi bytte film för den sög, hehe.. Blev någon komedi ist! ;)
Är skittrött och ska bli gött att somna i sin säng inatt iaf, även om jag sovit riktigt gött i husvagnen, hade goaste sängen, hihi :$ Men jävlar vad det regnade inatt, trodde fan taket skulle rasa, helt crazy! Kommer garanterat sova skitgött inatt iaf! Imorgon ska jag nog kolla på när laget spelar säröcupen, har fortfarande lite ont i halsen så tränarna tyckte inte jag skulle spela, lite segt men endå. Drar kanske dit och kollar någon match eller så, annars har jag inte så mycket planerat, saknar min goa vän emma väldigt mycket bara! Var skitlängesen vi sågs men vi ska ses på måndag i think! Du kan ju höra av dig till mig när du ser detta! =)
Men vi hörs imorgon, sweet dreams



I slutet av juni var sist vi sågs typ! missu min dampiga unge ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

om det är nått får du ring hem 031-211921 hehe min mobil funkar inte :)

men hallå eller dampet är lixom jag. ingen emma utan min ad/hd haah :)

miss u älskling!

2010-08-14 @ 14:31:24
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0