något test!

sommarlovstestet!
Har du druckit tills du spytt? Nää
Sårat någon? Mm..
Förlorat en vän? nej, tur det!
Träffat nya människor? Jaa!
Kysst en främling?
Tagit droger? nej
Haft en sommarflört? Aaa, kan nog vara så ja.
Gråtit? aah
Skrattat tills du kissat på dig? Nästan!
Tältat? nej sjukt att jag inte gjort det!
Varit vaken en hel natt? nee, hihi
Solat? japp
Badat? självklart
Haft ett förhållande? nope
Gjort dig riktigt illa? Nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nopp
Läst en bok? Inte de heller..
Skickat fel sms med flit? nänä
Suttit vid datan en hel natt? Haha, nej det har jag inte
Näckat? ahfan! ne..
Solat naken? ne, inte helt naken, haha
Fått utegångsförbud?  nopsi
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Jaa!
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Aldrig
Varit i slagsmål? ne
Pussat någon utav samma kön? ja
Sjungit högt på ett berg? Ja..
Kysst någon i regnet? nej
Kysst någon i skogen ? inte det heller
Kysst någon du inte borde? Ja
Tappat rösten? neps
Varit på festival? japp!
Gått upp i vikt? tror inte det
Gått ner i vikt? tror jag inte
Brännt dig? jaa
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? från bikinin ja
Varit utomlands? ja!
Gjort ett bra köp? ajemensan!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nja..
Haft skadeglädje? vet inte vad det betyder..
Sovit under bar himmel? nej, något jag skulle gjort också!
Vad kommer du sakna mest? Alla kvällar och dagar med mina härliga vänner, vädret!
Har du svart ärligt på alla frågor? yeees!



En grym sommardag som jag sent glömmer!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0