nu, the last song

Hoppade över att se den förut, ist käkade jag carbonara med min kära familj sen chillade jag bara lite framför datorn, var ute i en liten stund med sarah också, men stack hem rätt fort för jag kände mig lite hängig, måste bli frisk tills imån asså. Får spader av att bara vara hemma! Men nu ska jag iiaf kolla på the last song sen ska jag sova, imorgon ska jag sarah och sara ha våran ätdag, det menas att vi ska sitta på buffen och käka hela dagen, så om ni vill ses så kom dit. Höhö, sen kanske vi ska sleepa över också, får se hur det blir med det. Nu blir det iaf film, ha de så gött så hörs vi imorgon. Pussar ♥



Dagens "outfit" . Väldigt " casual " eller vad det kallas.. ( vet inte vad det betyder, det lät bara bra )

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0