reeetard

Tja bloggen! Har kollat lite på solsidan, chillat vid datorn, och kollat fångarna på fortet ikväll! Nice att bara ta det lugnt ibland faktiskt, det är värsta stormen ute och regnar som fan, helt galet va de blåser, förut när jag var ute blåste jag typ iväg, haha, seriöst asså! ;) Nu ska jag smsa lite, kolla lite spanska läxan sen ska jag sova, har inte sovit bra sen i typ fredags så ska somna tidigt idag, imorgon har våran skola någon ute dag eller vad det är så vi börjar 10 och slutar 2, rätt chill! Sen efter skolan ska jag vara med lisa felicia och amanda en timme eller så för jag och lisa ska till gymmet vid fyra, ska få någon speciell sak som är bra för en eller vad det är, så man gör rätt och sånt! =) Men bloggar innan jag stänger av datorn och sånt, kisses from me



Bild brist till tusen nu..


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0