saturday

Tjenare bloggen! Hoppas ni sovit skitgott, det har jag iaf, somnade tidigt och känner mig ganska utvilad så det är ju gött! Ligger dock fortfarande i sängen och måste gå upp snart för ska möta upp caroline vid ett för vi ska gymma ju, måste käka och sånt innan ju ;) Och jag drömde sjukaste drömmen, måste bara skriva den här asså! Jag och mamma skulle till egypten, (som vi ska på höstlovet!!) och pappa och pontus skulle lämna av oss där typ, haha, och så var william med också, sen när vi kom till hotellet så hade dom inget rum till oss, så vi fick sova inne på adeles, nivet där man kan köpa snabbmat och sånt, sjukt, sen sov vi där, och på morgonen åkte vi iväg med adeles, asså så det blev en bil, sen träffade jag några där, så kom sarahs hund, fast i mega stor verkligen, och jagade oss och sånt, haha, sen vaknade jag.. Sjuk dröm.. Haha, men vi hörs snart igen!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0