ska klippa mig imorgon...

..Och har funderat på att klippa snelugg, hade de ett tag när jag var lite mindre, och funderar på att ha det nu igen! Fast eftersom jag har så slitet hår nu så kommer det ju inte vara lika långt som det har varit, men vad tycker ni? Jag vet inte vad jag ska göra så ni får hjälpa mig! =)



Såhär ser mitt hår ut nu när det är plattat då, har inga produkter i eller sånt och tycker det ser allmänt tråkigt ut..



Vill kanske ha det såhär, luggen då alltså, ska fortfarande vara blond såklart. Fast har tänkt på att färga de också men har inte råd nu, haha. Hur tycker ni att jag ska ha det? Bara klippa topparna, eller ha snelugg och lite uppklippt? ♥


Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

tycker så som på bilden topparna/uppklippt/luggen awesome!

2010-08-17 @ 19:50:35
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0