things happend

life goes on


Tjenare sötisar! Sorry för kass uppdatering, men jag har inte så mycket tid nu när skolan börjat, idag var jag ju med sanna som ni vet, tack för dagen gumman, du är bra. ♥
Tränade ju från sex till åtta också, först sprang vi, sen körde vi lite intervaller snabbt och sånt, sen körde vi handboll, men var inte med på hela träningen för hade så galet ont i foten.. Men sen efter träningen fick jag skjuss av sannis hem, höhö. Sen har jag bara käkat och duschat, hängt lite på fejjan, smsat och sånt. Ska snart stänga av datorn.. Imorgon har vi samling vid halv elva, gött! Ska spela beatchvolleyboll med klassen imorgon, hoppas det blir nice! ;) Sen ska jag sova hos min bästa vän pillemannen, phillips ska sova där också, kommer bli galet! Haha, skitkul ska det bli iaf. Kanske drar med alicia till subway också efter skolan, får se om jag gör det, måste ju spara pengar men det lutar åt det faktiskt, haha. Hoppas ni mår bra sötnosar, kisses from me



Inte okej bild men bjuder! =)

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0