tisdag

Tja bloggen! Lisa tvingade mig och blogga så får la skriva lite dådå! Ne men har inget annat för mig direkt så ah, idag har det varit en helt okej dag, hade handboll idag så de gör de ju lite roligare =) Efter skolan stack jag hem, käkade lite, försökte mig på matteläxan som gick utan resultat.. Sen vid 5 stack jag iväg ner mot aranäshallen där jag mötte upp massa brudar från laget, vi skulle pröva på zumba en timme innan träningen började, och det var grymt roligt! Men skitsvårt och jobbigt, haha, bra uppvärmning iaf, sen tränade vi, körde lite match och sånt, sen kom jag hem, käkade thai kollade på fångarna på fortet, duschade och ah nu är vi här då! Imorgon efter skolan ska jag lisa felicia och rebecca (trorjag?) till kungsmässan för lite shopping, grymt nice asså, ska nog också köpa ett par nya joggingskor och sånt. Vad har ni gjort idag då? Asså förlåt men jag suger på att lägga upp bilder och sånt men min mobil har gått sönder och orkar inte ta med mig kameran överallt liksom, men ska bli bättre, imorgon hänger den med iaf, hörs senare, puss!



Bild från rix fm, saknar dig gumman!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0