whuuut

Godmorgon bloggen! Vaknade av att jag låt som en hes gås och det är ju såklart skitkul! Kan knappt prata och det kliar i halsen och sånt.. Men iaf, sorry att jag inte bloggade mer igår men jag och mamma gick och hyrde en film sen käkade vi tacos, poppade popcorn och bara chillade, jättemysigt faktiskt! Vi hyrde brothers bra film men väldigt sorglig! Det handlar om en familj där pappan är marinsoldat, och så åker han till afkanistan för att kriga, så blir dom bombade i helikoptern, alla tror att han är död, och det gör familjen också såklart, men egentligen har han blivit tillfångatagen av dom som bor där, de folket asså.. Han och en annan soldat, dom blir misshandlade och sånt.. skithemskt, men en dag kommer han hem och då har allting förendrats... Jättehemsk men bra!
Ska bara vara hemma idag för jag är ju inte riktigt frisk än men ska försöka uppdatera mycket, men nu ska jag käka frulle. Pussar ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0